Reiki Healing

Reiki – Universel livsenergi

Reiki Healing er en årtusind gammel helbredelsesmetode, overleveret fra mester til elev. Sidst i 1800 årene blev den enkelte og meget virkningsfulde  healingsmåde via de gamle symboler genopdaget af japaneren Mikao Usui.

Reiki Healing virker ved overførelse af kanaliseret livsenergi gennem healerens hænder, hvor klienten fuldt påklædt ligger på en briks med tæppet over sig.

Reiki energien kan også overføres gennem fjernhealing, som bestemt er lige så kraftig en behandling.

Reiki Healingen virker ind på alle lag samtidig, det åndelige, spirituelle, mentale, psykiske, følelsesmæssige og kropslige.  Det betyder at healingen ikke kun fjerner symptomer men arbejder sig ned til årsagen.

Reiki energien er en intelligent kraft, der selv finder der hen, hvor ubalancerne er og løsner blokeringerne op,  så der frigives energi og symptomerne slippes.

Reiki understøtter kroppens evne til at helbrede sig selv og sætter gang i selvhelbredelsesprocessen.

Reiki arbejder ganske uafhængig af trosretning og livssyn. Reiki Healing er for alle.

Reiki Healingen skaber

• balance i sjæl og krop
  • fjerner smerter, fysisk og psykisk ubehag
  • giver ro, overblik, overskud og velvære