Bowtech

Jeg er certificeret Bowtech-behandler – medlem af både den danske Bowtech Forening og fuldt medlemskab af den australske Bowtech Forening.

Bowtech – Balance for krop & sjæl

Bowtech behandling aktiverer kroppens selvhelbredende kræfter og afbalancerer krop og sjæl. Når kroppen genopretter balancen, opleves et øget velvære, mindre stress, mere klarhed og overskud. Bowten teknikken er et dynamisk system af muskel- og bindevævs-terapi, der berørerr hele kroppens kroppens struktur, nerver, muskler, medianer, sener, ligamenter og ikke mindst fascia. Det er en meget enkel, blid og yderst effektiv behandlingsform, der med små lette tryk på bestemte punkter på muskler, sener, ledbånd og nerver giver signal
til nervesystemet og stimulerer det autonome nervesystem.

Klientens energiflow genoprettes og dermed også kroppens evne til selvhelbredelse. Terapeuten er blot katalysatoren, den der med bevidsthed for kroppens egne potentialer sætter processerne i gang, Terapeuten
arbejder med de vibrationer og frekvenser, som klientens krop udsender og afstemmer kroppens strenge – således og at healing/helbredelse kan finde sted. Med den lette berøring på de specifikke steder kaldes på kroppens egen iboende kræfter til selvhelbredelse, balance og velvære på alle planer: fysisk, mentalt, følelsesmæssigt og spirituelt.

Bowtech har vist sig særlig effektiv på følgende problemer

• stress og lavt energiniveau
  • hovedpine og migræne
  • smerter og problemer i led, muskler og nerver
  • allergi
  • fibromyalgi og kronisk træthedssyndrom
  • barnløshed
  • sportsskader
  • rygproblemer
  • dårlig nattesøvn
  • dårlig fordøjelse
  • astma og bronkitis
  • ørepine og kæbeproblemer
  • lindring af følgerne af kroniske sygdomme
  • menstruationssmerter og hormonelle problemer

Bowtech er også enestående til mennesker der blot ønsker optimal velvære i krop og sjæl – og som tager ansvar for eget helbred og trivsel.

Oplagt for mennesker, der ønsker en krop fri for smerter, overblik, overskud og fokus – privat og på arbejdet – mere ro, harmoni og balance i livet.

Bowtech behandlingsformen stammer fra Australien, udviklet af Thomas Bowen (1903-1982) og formidlet rundt i verden ved Oswald og Elaine Rentsch. I Danmark er Bowtech endnu forholdsvis ukendt.

Bowtech er en enkel og blid behandlingsform med forbløffende gode resultater, både ved akutte og kroniske fysiske problemer. I Holland har man således kunnet konstatere, at 80-85% af alle nakke- og
rygsmerter blev opløst ved bare 2-3 behandlinger. Terapiformen retter også op på eventuelle ubalancer i følelser og energistruktur.

Læs nærmere om Bowtech
www.bowtech-aarhus.dk
Nyt Aspekt 2001 (PDF)
Hendes Verden 2008 (PDF)